Utmanad

Fick en utmaning av Emelie Nilsson


Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar


8 favoritprogram
1.Gossip Girl, missar aldrig ett avsnitt! 
2.Desperate Housewifes, missar aldrig ett avsinitt!
3.Ugly Betty, försöker aldrig missa!
3.One Tree Hill, Försöker aldrig missa!
4.Greek, Försöker se när det är! 
5. Heroes, ser man om man råkas blädra för bi och det är.
6. Vänner, ser man och man ser att det är.
7. Joey, ser man om man ser att det är.
8. the 70-times show, Om det nu stavars så. Ganska bra kan man se om det inte finns något annat.


8 saker jag gjorde igår
1. vaknade kl halv åtta.
2. Var på föreläsning.
3. Åt god mat!(Lunch & MIddag)
4. Var i råneå
5. Skrattade
6. Lekte en massa lekar!
7. Åkte mini buss.
8. Åt godis.


8 saker jag ser fram emot
1. Jullov, för då kommer Hampus!
2. Julafton
3. Nyårsafton
4. Min födelsedag
5. Alla hjärtan dag
6. Gratta Malin!
7. Vallborg
8. SOMMAR!


8 favoritrestauranger
1.China
2.vallhall
3.Thai Thai i Luleå
3.Mackbaren i luleå 
4.Pizza hatt i Stockholm
5.China resturnagen i Haparnada.
6.trockadero  
7. byfåne!
8. MAX


8 saker på min önskelista
1. Ett present kort på make up store.
2. Ett present kort på Gina tricot
3. Ett present kort på HM
4. Ett present kort på Hufverket massage
5. Present förpakningar( hud & hår prodeukter)
6. Present förpakningar( parfym)
7. Hårförlångning.
8. Pengar.


8 personer jag utmanar
1. Eleanor wärskog
2. Hanna Witte
3. Kimza
4. Jenny Westman
5. Katja
6. Call-oskar westman
7. Kristoffer Fransson
8. Jenny Wikstrom

Xoxo/julia 


Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Ohhh hjälp. Ohh vad mycket. jag får se om jag orkar den lite senare^^) HEHE

2008-12-07 @ 17:37:01
URL: http://kimza.se
Postat av: Anonym

haha.. tror jag ringer dig sen gumman så tar vi de på telefon.. ;-)

2008-12-07 @ 20:47:49
Postat av: Syrran

Jag skrev förra inlägget! ;-)

2008-12-07 @ 20:48:13
Postat av: Syster yster

Din blogg bråkar med mig.. hur som helst jag skrev förra inlägget! kram

2008-12-07 @ 20:49:14
URL: http://loverose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0