Only You

Hejsan alla där ute

Robin Larsson , Är den mest underbara
person som finns. Han är den bästa
utan han vet jag inte hur allt skulle funka.
Han finns alltid där för mig , och bryr sig
verkligen om mig! jag vill aldrig mista dig ,
för du är den som gör mig till den jag är.
Det är BARA dig som jag älskar och jag
Älskar dig för den du är. Och de är just DU
jag vill dela hela mitt liv med. vill att du ska
vara där när jag vaknar. vill kyss dig på halsen
när du sover och bara viska i ditt öra att
JAG ÄLSKAR DIG fast du inte kan höra de.
För jag gör verkligen de, vill alltid att de ska vara
du och jag!

Puss puss /J*

Kommentarer
Postat av: Älskar dig!

Du är så otroligt söt Julia! Älskar dig med hela mitt hjärta! Puss på dig!!!

2008-08-22 @ 23:27:31
Postat av: Julia

svar till Älskling :

Älskar dig robin ! <3

2008-08-23 @ 00:00:19
URL: http://juliaawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0