Home

Hejsan alla där ute

Idag

Asså var de någon mer än jag som bar brist på att göra något?
Seriöst, de fanns inget att göra. Jag bara var hela dagen.
Tills Jag besluta mig för att ringa Elle och Malin.
Vi for till stan köpte chips och dipp och så film hos mig.
Liten tjej kväll blev de:)

Nu är de beslutat jag ska gå med i ledarskolan, roligt värre.

Nu börjar jag bli less på att höra att värmen kommer !
Vänta bara! Jag tycker vi har väntat nog länge jag tror inte på att
värmen ska komma. Tror de e något dom bara skriver.
Vi får väll se ;)

Dagens låt 
Blev efter allt Home med Michael buble , jätte skön att lyssna
på när regnet bara öser ner.

Hoppas ni har de bra , för de har iallafall jag med
mina ljus och min filt när regnet faller där ute.
Puss puss /J*


Kommentarer
Postat av: Syrran

Joo.. håller med var är värmen.. vill ha

2008-08-13 @ 23:32:17
Postat av: Julia

svar till syster:

Ja du , inte har det varit en varm sommar inte :(

Puss puss /J*

2008-08-23 @ 00:06:43
URL: http://juliaawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0