helt galet

hejsan alla där ute


hittade en gammal dagbok !
25/9 -04

Hej dagbok
idag var jag på fest. Det var Annies fest.
Och det var jätte roligt. Det är bara fester hela tiden.
I fredags så var jag på Maddes fest och idag Annies fest.
och imorgon ska jag på Jonnas fest. Och imorgon har vi
tre basket matcher. Idag så var Alex på Annies fest och
han var ur söt och hur snygg som helst!

Hahaha! Det där var första sidan av min gamla dagbok.

Det var så skönt när man var liten då var en fest att man
drack läsk och åt godis och dansa till någon rolig låt.
Man lekte alltid mördaren på discot.
Och man kunde leka hela dagarna och aldrig vara stressad.

Sen 2004 så har mycket förnedrats, Jag menar de är ju 4 år sen!

-
Jag umgicks jätte mycket med Jonna och Julia.
- Jag umgicks jätte mycket med Evelina hon var min bästa vän och
hon var så cool tyckte jag.
- Jag var jätte kär i Alex sen han började 3an på Djupstjärn och
nu för tiden är han en jätte bra kompis och han betyder mycket för mig.
 



Som sagt alla föredras, och det kan ingen ro för.
Jaja, ska lägga mig jag är jätte trött!
Pusspuss/J*

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, det är jäkligt länge sen :)

2008-09-01 @ 19:30:24
Postat av: jjjjjjj

ja har ju sagt att du ska gifta in dig i "släkten" ;D;D

2008-09-06 @ 20:06:19
URL: http://jennywikstrom.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar till Jenny:

Hahaha! Jo juste :)

Puss puss/J*

2008-09-07 @ 14:33:30
URL: http://juliaawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0