Get that clear

Hejsan alla där ute

Igår
Nå , for till malin sen for vi till stan köpte blommor
som vi inte ens hann se  innan vi betalade.
Sen for vi hem till malin igen vi åt middag och fikade tårta
För malins mamma fyllde år. Sen kom mallin  och sov hära.

Idag
Yes , de är helg igen !
Barnensdag i Kalix , dom hade ju tagada och har inte åkt
 den på jätte länge så hoppas jag får med mig någon.
Sen vet jag inte va jag hittar på ska iallfall hem tidigt och så.
Och bara ta de lungt. För imorgon blir de att sova hos älsklingen:)

Dagens låt
Get that clear med brick and lace
Jätte bra låt att börja helgen med!

Hoppas ni får en bra helg
För jag vet att jag kommer få en!
Puss Puss /J*

Kommentarer
Postat av: sara

jag hade lätt kommit och åkt tagada! :)

2008-08-15 @ 22:17:59
URL: http://saramardakin.blogg.se/
Postat av: Julia

Faan , att u inte sa de tidigare ;) de var helt galet!

2008-08-16 @ 12:10:01
URL: http://juliaawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0