Måndag baby

Fy fan vilken dag det har varit!
 
Helt slut i hela kroppen, dagen började med föreläsning. väldigt givande! Sedan insåg jag att jag glömt både lunch och även en labb som jag behövde så det var bara att gå hem och hämte de. När jag väl var hemma fick jag jobb förfrågningar, vilket i sin tur ledde till att jag for och jobbade! 
 
Sedan tillbaka till skolan där vi har fixat porgrammeringen, chillat och även börjat med inl5. URSH vad jobbig den verkar.. Men det är väl bara att slita med den! Nu ska hjag börja dra mig hemåt för att äta middag med Robin och senare ikväll blir det att läsa samanfatting av doan. KOMMER bli så kul, NOT :)
Men det måste bli gjort!
 
Ikväll blir det även att se serier med älsk :)
 
Så här känner jag mig just nu:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0