Nytt liv! - Dag 8

En hel vecka sen jag började mitt nya liv, wihoo :) idag vägde jag in mig och som vanligt under första veckan har man gått ner! Kändes ändå bra hur som helst!
Jag började dagen med en ordentlig frukost och sedan promenerade jag iväg till skolan. Där min skoldag har sett ut ungefär så här: föreläsning, lektion, lunch, plugg och en massa pauser tyvärr.. Sedan promenerade jag hem för att ta fram köttfärs till middagen. Då blev ja uppringd av något företag som påstod att jag hade chansen att vinna 36 miljoner!! bitch please, blev nästan rädd när han ringde.
Nå väl sedan begav jag mig ut på min tredje promenad och när jag väl var hemma lagade jag tacos åt oss, nu ligger jag i soffan och chillar ett tag :) ska plugga lite och sen är det dags för plank utmaningen! Idag ökar vi !!

Dagens träning 7km, 509 kcal förbrända!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0