Nytt liv! - Dag 7

Måndag, åh vad det var det tungt att kliva upp och fara på föreläsningen! Men tillslut tog man sig upp och åt en bra frukost! Med lite fil och en kalkon macka med mörktbröd och blånärsdryck! Till lunch åt jag en matlåda bestående av macaroner och korv samt en banan till mellan mål.

Eftersom vi blev klara med uppgifterna tidigt idag så for jag och Tove en snabb sväng till stan för att inhandla några saker. När jag kom hem byte jag om och promenerade ner mot iksu för att sedan boka pass på plats. Idag blev det att köra core och efter det blev det att gå hem:)
När jag väl var hemma så lagade jag och Robin en riktigt god tomatsoppa, där jag även fick mig tre nya matlådor! Mums!
Nu ska jag och Robin chilla ett tag och sen ska jag göra dagens plank utmaning!

Just do it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0