Nytt liv! - Dag 4

Shit, de är redan fredag! De gick sjukt fort! Nåväl vaknade tidigt även idag, de hjälper mig att vakna på rätt sida och varva ner så man inte är så stressad!

När de väl var dags att gå till skolan gick jag iväg. Var ändå ganska skönt endast 7 minusgrader. När jag väl var framme hade jag förbränt 141kcal så det var värt att gå två km för att förbränna dessa kalorier. Sedan har jag pluggat resten av dagen diffar stod på schemat! Efter skolan tog jag bussen hem, vilket jag ångrar nu i efterhand! Jag trodde nämligen att jag skulle hinna gå på en promenad här hemma men icke de. Sen jag kom hem har jag lagat mat, städat , tagit bort julen och fixat och donat så de kommer in med nysoffan! Åh kommer bli så skönt att kunna ligga två st i soffan utan att ena personen ramlar på golvet;)

Idag har min kost varit lite sådär.. Tre mörka bröd till frukost en med kaviar och två med kalkon på även en kopp te och ett glasvatten! Till lunch blev de en matlåda med lite ris och tre nuggets med vatten till. Till middag blev de trepotatisburgare med sallad och vatten till!

Juste! Ni vet plankutmaningen som jag pratade om tidigare. De är min tredje dag i sträck idag och de går sjukt bra imorgon blir de att öka tiden!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0