Nytt liv! - Dag 2

Hej!
Då var det dag två på detta "nya liv". Idag startade jag dagen med 2 tunbrödsmackor med lax på och en kopp te. Sedan packade jag väskorna och sa Hejdå till min mamma och till mitt barndomsrum.
Robin kom och hämtade mig, malin och Madde så for vi och lunchade på myggan där vi även mötte upp Sofia!:) Jag tog för första gången en liten kycklingsallad och drack vatten till! :) Shit va gott det var! Mums.
Sedan sprang jag några ärenden innan Robin och Malin vinkade av mig när jag satte mig på bussen hem mot umeå. När jag väl var på bussen så ringde Hanna och hon hade kommit in i Umeå!
Är så glad över att hon blir umeåbo, fan va kul vi kommer ha det:)
Nu är de jag musiken instagram Facebook matteboken och bussen framtill kl 19.00:)

När de gäller träning så kom Madde med ett bra förslag idag. Om att köra en plankautmaning. De går ut på att man ska stå i planka så länge man orkar och ta tid medan man gör de. Sen kör man detta i tre dagar sedan ökar man tiden med 15 s och kör i tre dagar och så vidare! Lät som en riktigt bra sak, som man alltid har tid att göra! Därför tänkte jag börja med det när jag är framme i Umeå. Och om jag hinner ska jag gå på en promenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0