Nytt liv! - Dag 10

Imorgon är de fredag! De som driver mig just nu! Idag har jag haft vilodag förutom plankutmaningen. Sov lite längre idag så fick stressa på morgonen, vilket innebar att man var tvungen att springa till bussen.

Dagens föreläsning var typ grekiska, dock fick man ganska bra grepp efter att åhag kom och gjorde min och Toves dag! När jag skulle ta bussen hem stod jag och väntade i 20 min för en buss var 20 min försenad, och när den Jäveln kommer stannar den inte!! Fan så less jag blev. Tur dock att de kom en efter den så jag slapp vänta i 20 min till!

Nu när jag har varit hemma har jag tagit det lungt städat upp i lägenheten och lagat plättar för första gången! Så sjukt mätt jag är! Blev plättar med jordgubbar!
Blev en del plättar så vi fick oss nya matlådor!:)

Nu sitter jag och ser allt faller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0