Dag 31

Ja, idag var de då torsdag för den som har missat det...
Idag fick vi även tillbaka tentan, och jag var 3p ifrån. kan inte ens beskriva hur sur jag är över detta. Men let's move on. På lördag har jag en ny tenta, som jag är sjukt taggad på att klara. Så let's fucking do this!Nu skiter jag i allt, träning och allt vad det nu heter. MATTEN går före allt just nu, även hur hårt och jobbigt det låter. så går den förre allt. 
 
Däremot är jag ganska stolt över mig själv när det gäller hur långt jag faktiskt har gått den här månaden sammanlagt.....10 mil under den här månaden, och förra månaden gick jag 5mil, alltså dubbelt så mycket!
 
bjuder på en bild från julovet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0