Dag 20!

Nu har var det ett tag sedan jag skrev, får be om ursäkt för det. Men det beror på att jag har haft tentaperiod.
Men nu är den bortgjord och nu imorgon börjar nästa kurs:)

Igår var det tentaröj hemm hos Andreas och Nicole. Det var som att de var nollning igen, riktigt roligt var de. Sedan bar det av till origo. Vid ett tiden så gick jag hem.

Idag var det riktigt fint väder ute, så efter vi hade ätit frukost så gick vi ut promenad. Vi var och promenerade på nydalasjön, kändes som att man var i Kalix då kan jag lova.. Dock fanns det inte ett ända skoterspår på sjön så de var en stor skillnad.

Idag har jag även umgåtts med Malin över internet.. Vi är inte så normala så bjuder på några sådan bilder och även en från igår:)

Nå väl, nu ska jag ta tag i min garderob och slänga allt som jag inte använder!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0