Tisdag 19/2-13 inlägg 2

Fy fan va skönt det är att komma hem från skolan tidigt! :) slutade skolan vid 11 idag, då jag sedan for till iksu för att göra dagens pass! Var sjukt skönt!

Jag har bestämt mig för att köra en hel del kondition en tid framöver. Just för att förbättra min kondition. En vacker dag kanske jag till och med kan börja springa.
Jag kan springa de är inte så jag menar, menar mer att jag inte har uppnått den konditionen som gör att man tycker det är kul att springa, men någon dag kanske.

Idag gick jag till skolan, hade redovisning, gick till iksu, tränade(40min på crosstrainern ) , gick hem. Nu sitter jag och pluggar, har en hel del att göra, senare ikväll ska vi fara och handla, då får jag även mina nya klänningar från Nelly:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0