Måndag 25/2-13

Hej hej!
Idag är det igen.. Men idag när man gick upp ur sängen och öppnade sovrumsdörren möttes jag av en soluppgång och en klarblå himmel. Jag sprang genast och kollade graderna, noll grader. Skönt! Sedan bar det av till skolan. Vart en skön promenad i solen, för att gå på föreläsning, sedan jobbade jag och Tove på med labben samt träffade jag Karro så skrev vi klart vårt manus som skall in imorgon!

Sedan gick jag och Tove ut och gick längst älven och till stan där jag köpte en ny vår jacka i softshell material. Först ville jag ha en haglöfs, men den jag ville ha fanns endast i xs.. Så thats not gonna happend. Så det blev en svart fram Everest:)

Dagensträning : 1,4mils promenad minus 1000 kcal
Nu är det dags för måndagsmys!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0