Inlägg 3 - måndag 11/2-13

Det blev en del inlägg idag!

Hur som helst har jag hunnit med en del, även fast jag inte trodde det.
Jag har fixat till en labb och lämnat in den, jag har kommit en bit på nästa labb, har arbetat med HTML labben hur jag ska lägga upp mitt arbete med den, läst igenom min andra rapport som skall lämnas in snarast, lagat mat med hjärtat och tränat.

Mer om dagens träning!
Idag hann jag tyvärr inte på iksu, men imorgon blir det morgonträning på iksu istället dock hann jag med :
- 45 min promenad 4,5 km
- 14*4 benböj
- 100 magövningar
- 2 plankor
- 10*4 ryggups


Förresten blev man lite stolt när en kändis vid namn Molly Nutley gillade min bild på instagram :) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0