20/2-13

Hej alla läsare!

Idag har jag haft sovmorgon till kl 12, så jag passade på att plocka här hemma i läggan. Fixa och dona samt plugga lite matte. Sen åt jag och Robin lunch innan det var dags att bege sig mot skolan.
Det var riktigt fint väder idag, så det blev en skön promenad till skolan.

Idag på skolan hade jag två möten, ett ned idag/inatt och ett med min grupp inför vår uppgift att skriva ett manus. Det rullade på och sedan begav jag mig mot iksu för att köra ett konditions pass, som för övrigt gick över mina förväntningar! Sedan gick jag hem i de fina vädret.

Ikväll har jag och Robin lagat och ätit tacos, och jag blev just klar med mitt pluggande:) nu ska jag och Robin umgås:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0