Hemma från gymmet

Då var man hemma från gymmet, blev tyvärr inget plugg på skolan. Så de blir hemma plugg för min del, men de är ju lika skönt de!

Idag vart det en timmes gym, jag känner mig fortfarande lite vilse när jag är i gymmet på iksu, för att de är så sjukt stort. Hur som helst körde jag 10 min uppvärmining på en crostrainen, och sen körde jag 10*3 ryggabs, sen en mage i en maskin som man kör "fällkniven i" 3 * 10 med 15kg, sedan mera mage bestående av att kasta ben, situps, sedan några rumpövningar. Sedan körde jag även kondition i slutet på 10 min,

Jag kan tycka att det var ett helt okej pass, dock känner jag att jag är riktigt svag i både ryggen och magen. Vilket måste tränas upp! :)
 
 
//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0