Tillbaka till ruta 1...



Just nu känns det verkligen som att jag är tillbaka på ruta ett, att jag inte tar mig någonstans. Att jag aldrig kommer att lyckas med mina mål, att den där fina figuren bara försvinner längre och längre bort. Har ingen motivation längre och jag blir bara så himmla besviken på mig själv. Skulle nästan behöva en galen rysk som skriker åt mig vad jag ska göra. 

Men jag älskar verkligen att träna, allt från att gymma till att spela i lagsport. Jag älskar även att känna den där härliga träningsvärken efter ett grymt träningspass då man verkligen har tagit ut sig till fullo. Men när jag ställer mig på den där crosstrainern och ser tiden, kalorierna och ja allt blit jag inte taggad utan tvärt om jag blir stressad och hetsar.

Nå väl, jag ska försöka hitta rätt igen, hitta glöden, motivationen som gör att jag kommer på rätt spår igen.. Hoppas den dycker upp snart igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer gå bra ska du se! ALLA har svackor i sin träning, och att vara sjuk det kan man inte rå för!

2012-03-22 @ 21:38:56
Postat av: Evelina

Åh här har vi en till som känner likadant! Hatar crosstrain!!

2012-03-22 @ 21:40:24
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Julia! Om du hatar crosstrainern, kör inte den! Det finns alltid någon form av träning som du blir glad av- jobba med den! Du kommer nå dina mål och MÅ BRA på köpet om du gör något du gillar. KÄnns det extra jobbigt att gå till gymmet - lova en vän att gå tillsammans så stannar du inte hemma lika lätt. Krya på dig och träna för att det är härligt och hälsosamt och inte för att det är en tävling! Om du fortsätter i god anda kommer du säkert bli både piggare, smalare och friskare! Kram från en bloggläsare!

2012-03-22 @ 23:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0