Monday, It's monday!

Hejsan
Imorse när jag vaknade kände jag mig ganska hänging och jag vet inte alls hur många gånger tanken slog mig att jag skulle stanna hemma och sova. Men jag sket i att jag var hängig och gjorde mig klar för skolan. De var bra trotsallt. För jag hann med ganska mycket på skolan. Även efter skolan, testade även att dricka en drink till lunch, måste säga att man håller sig mätt 3- 4 timmar med en sådan drink så om ni är tjocka/överviktiga/mulliga som mig så kan ni testa den. Dock vet jag inte om de ger resultat ännu men vi får väl se.

Just nu så sitter jag och kämpar med att skriva ner de sista orden på min idrott B uppgift så den blir så bra som möjligt. Medan en viss person ligger och "pluggar" breved mig. Blir en anning trött när man sitter breved så bestämde mig för att ta en paus i mitt pluggande för att skriva här. Idag insåg jag hur nära studenten verkligen är och hur få skoldagar de är som återstår. Fick lite panik...

Nu ska jag åter gå till mitt skolarbete
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0