Gårdagens träning

Igår var jag sugen på att köra ett pass så jag och Robin for till gymet. När jag var där tänkte jag nu kör jag konsition för hela slanten men när jag väl var på springbandet kände jag huront de gjorde i halsen. Körde endast 10 min kondition pågrund av min hals. FAN vill inte bli sjuk nu! Vi ska ju till stockholm snart med klassen och teknikklassen. Hur som helst så blev det att fokusera på ryggen detta gympass och avsluta med mage. Det såg ut ungefär så här:

Kondition
- 10min Springbandet -98kcal

Rygg
- Trycka bak vikter med hjälp aqv ryggen 12'4
- Ryggaqbs med 10 kg vikt 10'2
- "dyckande" ryggabs 15'2
- rygg och axel rodd i maskin 12'3
- när man drar ner vikter 12'3

Mage
- 100situps med 3 kg medecinboll
- En planka

Kommentar:
Kan inte säga att jag är nöjd över detta pass, för då skulle jag ljuga. Visst jag var svettig, visst jag fick känningar i halsen. Men nöjd blir man inte av ett sådan dåligt pass. Tur att man har lite träningsvärk i ryggen som en belöning. Nu måste jag verkligen hålla koll på vad jag äter. Längtar till mitt pulver kommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0