princess of china

Igår var vi ut. Det var nämligen Kalix dagen här i Kalix men måste säga att jag vart ganska så besviken på denna dag. Visst de var mycke folk ute, men Valhall hade lovat 5 barer och en ute scen med ett live band.
När vi väl kom dit så visade de sig att de var 3 barer. och en mini scen där två killar satt och sjöng dock sluta de när vi kom vid ca halv 12 tiden.. Tråkigt att de ska bli mindre och mindre för varje år.

Idag har jag och Robin varit på kalas till hans kusins mamma. Go fika och umgänge. Sen blev det grillat, MUMS! grillspets med potatiskylftor och grönsaker och så klart halomi ost. Himmelriket! Senare på kvällen blev det att fara mot kalix igen för att gå en promenad med några nära vänner. Skönt.

Imorgon börjar jag 06:00, och de är min sista vecka på Akuten/iva. Sen blir det att jobba 4 veckor till på dialysen och spec. Nytt område som man ska lära sig utan till blir spännande. Ska även jobba helg i helgen på ett helt nytt område, 2an och rehab. Får se hur de går :)

Avsutar med att säga godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0