Söndag

Då var denna vecka slut. Helgen har jag spenderat med Robin och kära vänner!
Det har känts helt perfekt.
I fredags såg vi en riktigt snyfft film,Jag saknar dig. Jag tyckte handlingen var bra men själva kvallan och skådespelarna var inte alls så bra.

Lördags bestod av att jag och Robin for till haparande med hans familj och sen åt vi god middag for och såg basketmatchen och sen blev det att fara till Aasa och se gladiatorerna och bara umgås och sådant! Alltid lika trevligt! 

Jag avslutade denna vecka med att kolla upp uti mina ködagar m.m och sen så körde Robin mig hem och så bar det av till gymet med Aasa och Martin. Assa pressade axlar och mage medans jag och Martin körde hårt med en timmes kondition och mag pass!
Kändes en del!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0