Veckans träning!

Den här veckan har verkligen varit bra. Jag har hunnit med 8 tränings pass, en massa skola med mera.
Det som har varit de sämsta med den här veckan är att jag insåg att LCHF inte var något för mig. Jag känner att det är nog en diet som är för dem som vill gå ner i vikt och som tränar genom att gå ut på långa promenader mer mera. Jag valde att inte fortsätta med den så kallade LCHF för att jag kände att jag inte hade den ork jag behövde när jag tränar så mycket som jag faktsikt gör.

Det bästa med den här veckan är att många har kommit fram till mig och sagt att jag är duktig och att det syns att jag har börjat gå ner i vikt. Känns bra att ha ett stöd. Dock måste jag erkäna att jag åt godis igår, en lösviktspåse för 11 kr. Men jag anser att ifall man ska köra "julia dieten" så ser man det inte som en diet utan mer som en livs stil.

Jag är så taggad för nästa veckas träning och även för att ställa mig på vågen imorgon. Jag väger mig alltid på måndags morgon, och imorgon får ni veta resultatet.

Bilden är från förra veckan


Kommentarer
Postat av: Frida

Du är så duktig! :)

Säg till om du vill ha tränings sällskap nån gång.

2012-02-13 @ 20:18:17
URL: http://fridamoriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0