Svar på tal

Först och främst vill jag tacka alla som har påpeckat mina "brister". Dock måste jag få försvara mig lite.
Hoppas alla Anonyma som har kommenterat ser detta :)

Hur som helst kan vi börja med den raka plankan, så klart jag vet hur man gör den. Den är den vanligaste och vi har nog alltid kört den på basketen. Har även en bild när jag gör den, dock valde jag att inte lägga in den för min min var inte den vakraste. Men helt klart är den den mest efektiva. Det är även den jag gör mest.
Tack, för tipset om att gunga lita ska testa det när mina magmuskler blir lite starkare och behöver en större utmaning.
Armhävningar
, Det är nog bland det värsta som jag vet. Så tack för tipset även där!

Sneplankan,
lite missvisande bild kanske men de var när jag skulle ställa mig i plankan inte när jg står i plankan. Brukar ha handen på ena sidan av höften, men dina tips låter som en bättre idé och de är verkligen något jag ska testa! Så tack!

Betyder väldigt mycket att ni har påpeckat det så jag kan förbättra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0