Dagens träning

Tänkte ha en vilo dag men blev sugen på att fra på ett flow pass med Hanna. Hade dock inte bokat mig så var det någon annan som tog sista platsen. Så blev att fara på konkurrens gymet istället. Óch tror det är svårt att vänja om sig när man väl har valt ett annat gym. Alla tycker olika men jag föredrar NOVA.


Hur som helst så blev det ett pass som var format så här:

Uppvärmining
 - Crosstrainer 10 min, 130 kcal

Biceps
 - Fria vikter 4 kg hantlar (varanan upp och varannan ner). 3*30
 - Fria vikter 4kg hantlar ( båda samtidigt upp och ner) 3*13
 - Stång med vajer. 2*10

Axlar
 - Fria vikter 3 kg 3*13

Kondition
 - 10 min 128 kcal

Mage
 - Situps
 - Kasta ben
 - Plankan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0