alla hjärtans dag

Gårdagen var minst sagt unerbar, bästa på länge! Och dieten kunde slänga sig i väggen för att det var alla hjärtans dag! Efter skolan for Jag, Robin, Malin och Madde hem till Hanna och blev bjudna på världens godaste kladkaka, Hanna kan det där!
Sedan for jag och Robin hem till mig för att chilla och så att han kunde få sin lia present av mig, sen var det dags för hans överaskning till mig som blev två rätter på lila hotelet. Förätten var klart bäst, var balnd det godaste jag har ätit. Sedan hade han även en överasking när vi kom hem, en jätte god efterätt som han själv hade bakat! Mums.

Sedan återstod massa mys och äta enorma jordgubbar och gelehjärtan framför topmodel. Mysigt som fan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0