The last day

Hej alla läsare!
Det har varit en helt underbar dag!
För det första har min förkylning börjat försvinna, peppar peppar ta i trä. men hostar än väldigt lite grann  men börjar känna mig lite kryare.

Idag har jag mest tagit det lungt pluggat lite inför samhällsprovet, och har även börja läsa en bok. Tro de eller ej men de har jag faktiskt. En bok på hela 500 sidor vid namn Da Vinci koden. Den verkar vara riktigt bra! 

Sedan har man även hunnit med att gratta min lilla prinssesa Malin som fyller 19 år idag. Nu är hon med i klubben. Vi åt prinssestårta och pratade. Sedan blev det en sväng förbi solariet. Man måste ju få en grund innan turkiet.
Sedan begav jag hem för att packa om och umgås lite med mina föräldrar. De visade sig att de hade köpt en nya bag åt mig, blev riktigt glad. Sedan kom Hanna hem till mig och vi körde ett litet träningspass, de  var grymt och framför allt svin kul. För er som inte viste det så är Hanna en grym dansare. 5 stjärnor nästan jämt.

Grattis gumman ännu en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0