Dag 6, today is the day

Hej alla läsare!
Först och främst vill jag bara säga förlåt för dålig uppdatering.
Det har varit endel strull med allt just nu som ett exempel inbrottet på skolan. Så onödigt.
Men men som sagt var det inte någon stor summa som de kom undan med.
Nå väl, nog om det. Idag är det dag 6 på min så kallade diet, och de är söndagar jag ska väga mig. Hoppas ni är lika nervösa som mig! :) Denna vecka har bestått av att äta kring 900-1200 kcal per dag och sedan utföra träning i form av promenader, joggning och dans.

Kommer bli kul att se ifall de kommer gå vägen. Dock har jag även ätit lite onyttigheter som några godisbittar, och något chips. Men hoppas de går ändå. Jag uppdaterar när jag vet resultatet.
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0