Tisdag

Nu har jag varit dålig på att blogga igen fan..
Just nu består mitt liv av att övningsköra så mycket som bara möjligt! Igår fick jag min nya bil. Det vart en knallblå v40 kombi årsmodell 00a:) Så de känns riktigt bra och man blir sjukt taggad på att ta körkort nu. Och jag läser även teori varje dag. Och pluggar skolämnena. Säger bara sjukt tur att det inte är så mycket just nu i skolan i alla fall. Ligger bra till i matten så är sjukt stolt. 

Idag övningslörde vi till haparanda, där vi sedan for till haparanda där jag köpte ett nytt överkast, en matta, nya huvudkuddar och 2 gröna handukar. Så jag städade upp i mitt rum. Så just nu ser det ut så här i mitt rum :)





Idag var jag riktigt duktig och hängde upp en del av mina kläder :)
Det här är en liten del av de jag äger :)

Och tillsist en bild på mig och hur jag ser ut just nu :)
Puss på er alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0