Lördag, baby! :)


Igår var det en riktigt bra kväll,åt middag hos malin och tillbringade början av kvällen med att skicka roliga video klipp på facebook. Till en massa olika folk, undra om de tyckte vi var retard. Haha! vi bjuder på oss själva. Sen hittade vi min gammla bilddabok. OMG säger jag bara. HAR jag varit så där fjortis ? xD Haha!

Sen kom även Robin och vi alla tre såg Idol. Det var väl helt okej! tills vi insåg vem som kommer vinna idol. Killen som var mörkhyad och var sjukt bra på att dansa och sjunga! :) En favorit, helt klart! Sen gjorde vi oss klara för att fara och grilla en sväng med massa folk. Det var sjukt kul!, och mysigt på samma gång! :) De måste vi göra om! :)
Sedan blev det sängen :)

Ny dag nya möjligheter!
Idag gick vi upp tidigt! skulle plugga, gick bra en stund tills jag tog fram teoriboken läste några sidor och sen somnade jag! Fan rena sömn medlet. JUH!! Men hann i allafall läsa några sidor. Nu sitter jag hemma hos Malin och vi ska och göra någon nytta! Ikväll blir de kanske att bowla eller att äta ute på vikingen :) What t do liksom? ;)
Kommer bli en grym kväll!

CIAO  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0