fredag hela veckan

Gud förbannat va skönt med helg! Inte för att denna vecka har varit jobbig eller så. Ja kanske lite när det gäller att plugga teori men de har börja flytta på ganska bra nu. Har med mig bökerna vars jag än går. Efter skolan idag for vi ner på stan och när vi hade börjat gå upp mot myggan så börjar en bil tutta åt oss som FAN. Och vi bah? öh vem fan är det där? Och det visade sig vara JENNY :D Sjukt länge sedan man har umgåts med henne. Så hon fick komma och äta med oss på myggan. gött var det. Sen for vi på misson ;)

Nu har jag börjat kolla på mobiltelefoner på allvar genom att min vivaz har dött i fukten i turkiet :( är lite sugen på en samsung. Vi får se hur de blir med saken ska prata med några vettiga människor om telefoner innan jag beställer en. Känns iallafall sjukt bra att jag fixade min semesterersättning idag! Så man blir lite rikare :) 
 
Jag har hunnit med mycket idag, jag har till och med varit och kört bil. Jag hade plannerat hur och vars jag skulle köra så de blev att öva på : landsväg, vänstesväng, rondellkörning, E4 och statskörning, bakning runt hörn. Det gick faktiskt ganska så bra! :) Börjar få kläm på de där nu! :D Så glad jag blir! :D

Här har ni en bild på min bil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0