Skit fyra dagar sen jag skrev?

Det var alltså ett tag sedan, får be om förlåtelse för det men har varit ganska mycket senaste tiden, Plugg, Svensknationella och träning och umgås med sötnosen. Har som kännt att bloggen inte har kommit först helt enkelt.

Och här om dagen insåg jag att jag kommer flytta om ett halvt år. och då ska jag veta vilken utbildning jag ska ha ch vars jag ska flytta? :O
Det är sjukt. Jag vet inte vad jag vill, eller jo jag ville bli naprapat men urbildningen går på 400  000 och de har jag ej. Funderar på maskiningenjör.. Men de är bara ett altenativ.

Just nu ligger Malin breved mig och hon snarkar som aldrig förr, blir galen! :D
snart blir dewt gymet :D åh va jag längtar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0