Lista

Dag 1- Kort om mig och min blogg
Dag 2- Mina 5 absoluta favoritlåtar
Dag 3- Min favoritplats
Dag 4- Mina framtidsdrömmar
Dag 5- Någonting som betyder mycket för mig
Dag 6- Viktiga personer i mitt liv
Dag 7- Länder jag har varit i
Dag 8- En person som jag skulle vilja byta liv med för en dag
Dag 9- Tio saker jag älskar
Dag 10- Tio saker jag hatar
Dag 11- Mina favorit tv-serier
Dag 12- Mitt liv om 10 år
Dag 13- En bild på mig för 1 år sen
Dag 14- Någon som alltid får mig att skratta
Dag 15- Fem saker om mig själv
Dag 16- Mina favoritbloggar
Dag 17- Tio saker jag vill ha
Dag 18- Mina favoritböcker
Dag 19- Mina favoritfilmer
Dag 20- Tio saker jag vill göra innan jag dör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0