Home sweet home

Nu är man hemma från gymet. jag kan lungt säga att jag tog ut mig idag.
Mina ben skakar och är helt slut. 
Idag körde jag:  
- 30 min kondition  

- "Tåaps" med min egna tyng plus 10 kg, 15 * 3
- andra liknande fast man skuter upp sin tyng pluss vikter i en maskin. 12 *3
- En maskin där man tränar både bakre lår och vaderna. Som fungerar så att man trycker ner vikterna med hjälp av benen. 10 *3

- En axel övning i maskin när man trycker vikterna rakt upp. 8 *3
- en till axel övning är när man trycker upp vikter med hjälp av övre armarna 8 *3

- mage + stretch.

Här är min god middag, mer potatis än gårdagen. Gillas inte så starkt. Men de är gotti gott.
Och som ni ser är det även gurkvatten till maten. Om ni inte har prövat gurkvatten så gör det!
As gott! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du skriver vad du kör! :)

2011-11-09 @ 20:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0