Dag 1

Jag är 18 år men fyller 19 i februari. Jag går Naturvetenskap programet på furuskolan tredie året. Har i ca 5 år alltid vetat vad jag har velat utbilda mig till. Vilket var naprapat men drömmar ka ändras när man inser att det man drömmer om inte kommer att slå in.
Just nu vet jag inte alls vad jag tänker söka till.

Jag har även spelat basket nästan hela mitt liv men jag la av med det förra säsongen. Istället för att träna basket har jag börjat gyma. Försöker fara dit så fort jag har tid och det blir ca 5 pass i veckan. SKÖNT

Den här bloggen har funnits ett bra tag.
Sen jag gick i 8an då skrev jag mest om mode och sådant och jag hade dages babe och dagens hunk. Det uppskattades väldigt mycket :)  Nu skriver jag mest om min vardag och träningen min. :)


Bjuder även på e gammal bild på mig


Kommentarer
Postat av: Calle

Man behöver inte bestämma sig direkt. Ta en kurs i Luleå och jobba lite. Så ska du snart se att du kommer på vad du vill pyssla med.



Kram.

2011-11-29 @ 21:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0