Come on babe!

Nu ska jag hoppa in i dushen, juste bokstavligt talat hoppa in i duschen.
Sedan fortsätta att öva in mitt tal inför imorgon. Helt sjukt att man inte ska fortsätta läsa svenska mer efter detta nationella. (förutom om man nu läser det på högskolan.) Tycker det är sjukt att man inte läser engelska något mer heller genom att man har alltid läst det, varje år i skolan.

Kom hem för ett tag sedan från gymet. Körde 65min kondition och det var riktigt skönt och jag lyckades förbränna hella 760 kcl så för tilfället ligger jag väldigt mycket minus för jag har inte ens fått i mig så mycket kcl idag. Men får äta en macka senare till dh och avnjutta ett glas med citronvatten. MUMS.

Kolla hur underbar middag mamma hade lagat. älskar lax. de är nog bland de godaste jag vet. Helt vanlig med citronpeppar mycket sallad och en liten potatis. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0