Tisdagen

Idag fick jag veta att jag får VG i Hitoria A :) känns sjukt bra genom att jag inte kunnde något om historia innan jag började med historian och nu har jag lärt mig en hel del. Känner mig ruskigt nöjd. Imorgon är det nationella och jag är lite nervös men inte allt förmycket känns faktiskt helt okej. Men det kommer väl vara så när man öppnar provet så är det sjukt svårt. Men men. Har repat i en och en halv vecka och känner att jag har koll på de mesta. :D Hoppas att de jag skriver kommer räcka till ett VG.

Idag fick även madelene körkort! :D Sjukt kul att hon fick det och hon klara det på första försöket så GRATTIS! Om allt blir som vi hade tänkt oss så kommer Hanna, Malin och Madde till mig ikväll för lite sista min plugg. Innan nationella imorgon. Då ska vi ta maddes bil och åka och köpa flott till själva nationella. HELT SJUKT att 2 året är snart slut. KAN inte fatta det!!


Bjuder även på en bild sen förra helgen :D Tycker den e sjukt härlig när det är grön ocg varmt ute och så bubblan som också är med på ett hörn. Fan va härlig!! ÄLSKAR DEN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0