Hår färg hår färg...


Fan va jobbigt de ska vara ibland. Jag trivs sjukt bra i hårfärgen jag har nu men det som är en nak del är att jag får en utväxt så sjukt fort. Och när mitt hår är så mörk och rött och när jag har egentligen mörk blond. så blir utväxten så mycket ljusare än resten av håret.. Hmm.. Känner att jag skulle  vilja bli ljusare men nu när jag har så mycket koppar toner i mitt hår vet jag att det skulle bli orange om jag skulle bleka..
Vet inte men ska inte börja expementrera innan balen i alla fall. ska nog låta de vara ett tag och kanske dra slingor i det.. MÅSTE prata med MALLAN.. Men blev så sugen på att bli blond igen men vet hur mycket det sliter på håret så jag skulle aldrig våga göra mig blond..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0