Tisdagen dårå!

Idag har man då varit första gången på skolan efter lovet. Skönt men ändå jobbigt att komma tillbaka. Imorgon är det engelska,idrott, möte med våran mentor och kemi som står på schemat. Känns väl lite så där:) Imorgon gör även Bei och TE2 Ma C nationella så hoppas det går bra för dem!

Känner mig riktigt stressad över skolan just nu. En uppsats som ska vara klar och bra tills på fredag. Och måste räkna en massa matte känns som att jag inte alls hänger med i kursen :( Men de är inte alls så svårt så om man verkligen sätter sig ner och anstränger sig kommer det nog att gå bra! :) Även måste jag läsa ca 300 sidor i en bok jag läser just nu tills nästa vecka. Och så fick vi våran slutuppgift i stresshanteringen idag också.

Dagarna går fort. Och snart är det dags för Ma D Nationella, Eng B nationella och Ty steg 3 nationella.. Känns inge bra alls.. så nu blir det mycket plugg fram över. Plus så ska vi göra 3 historia uppgifter innan sommarlovet. Och även hinna med alla andra ämnen vi har. ÅHH blir galen ;)


Den här bilden beskriver min känsla just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0