Lördagen dårååå

Hejhej! gårdagen dårå:) den började med att jag vakna upp och kom på att jag måste köpa en ny mascara genom att min gammla var slut. Så jag frågade ifall Hanna ville gå ner på stan med mig och det slutade med att Hanna och hennes boyboy kom och hämta upp mig :)

Sen for vi till gallerian där jag köpte den nya som går på reklam för att testa den. 4D.heter den tydligen.
Tänkte lägga upp ett inlägg där jag visar upp den och mina fransar så ni får se.

Efter det så for vi till furuhedshalen och väntade in bea, rami, sanne och chrisse. Där vi spelade lite basket. Killarna mot tjejerna och vi ägde dem i början men sen gick de om oss.  Efter ett tag belv vi less och for hem.
Sedan kom 'R och hämta mig och vi for till Mallan där vi satt och pratade och jyrrade sen så kom sanne och chrisse och hämta oss så for vi till gammelgården där vi spelade Mario och hade riktigt kul! Sen blev det sängen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0