Har världens bästa lärare!


Jag kom på att jag hade glömt min börs på skåpet idag när jag for från skolan av ren stress. Och jag smsa min mentor och bad honom kolla efter den när han kommer till skolan imorgon. För jag har sovmorgon men han var så gullig så han for och kollade genast och där hittade han den och kom med den till mig. Det var verkligen förmycket av honnom. Han ska få en riktigt fin present av mig som tack, men måste bara komma på den. Var så sjukt rädd att någon skulle hinna ta den eller något liknande. Dock var jag sist från skolan så.

Jag och Hanna sålde även klart våra kakor idag. Vi är sjukt bra försäljare(Y) Hahaha! :)
Mormors Dubbla Chokladflarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0