Ännu en onödig dag,

idag var det verkligen onödigt att fara till skolan eller nja egentligen inte. Vi träffade tre tjejer frå wales. Alltid kul att använda de enegslak örat och lyssna på dem :) Men även att våga prata engelska. Jag har inge problem att prata engelska med såna som jag vet inte kan språket så bra. Men med folk som kommer från storbritanien blir det ganska läskigt. Och jag blir blyg.. Hon vi fick prata lite mera älskade sport och att resa runt i världen :)

Nå väl när jag väl kom hem från skolan märkte jag att jag och hanna hade fått vårat Ginatricot packet :) Byxorna satt väl helt okej :D och med ett bälte blev de grymt snygga :) Dessa godingar ska man ha på sig på lördag :)

Ginatricot 199:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0