1/3

För det fösta vill jag bara ännu en gång säga grattis till sofia i min klass som fyller 18 idag :) Hoppas du har haft en riktigt bra dag. Idag var det riktigt tungt att stiga upp, sängen ropade efter mig och ville ha mig! ;) Men när jag väl tog mig upp så ångrar jag mig inte. 

Skoldagen började med stresshantering som var riktigt rolig och sen hade vi frivillig matte och sedan fysik och även en extra lektion i tyska. Skönt! efter skolan gick jag och hanna ner på stan för att göra några ärender.

Sedan när jag kom hem så fick jag en försenad födelsedags present av min mormor :) som var bestick, som kommer komma till använding kan jag lova! :) Blev ingen träning idag för mig pga min migrän så jag har sovit en stund och pluggat fysik och så klart sett bigbrother :)

Nu ska jag ta och lägga mig med fysik boken! ;) Vilken snygging jag delar säng med i natt liksom ;)

Puss puss och god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0