Your body is a wonderland

Måste säga att jag har inte mått så här bra på länge! :)Är så glad. Helgen har varit riktigt bra. Kulturnatta på stan i fredags.
Fredag
Jag for ner vid halv 11 och träffade Hanna och Sanne och Sannes mamma. Där vi lyssnade på Abas om hur han kom till Sverige, det var väldigt rörande och jag satt och kämpade emot tårarna. 
Sen så gick Jag, Hanna och Sanne runt och kollade på alla olika aktiviteter och tyckte att det var sjukt skönt att solen sken och levde livet. Vi köpte lite thai mat och satt och åt och sen träffade man Malin och Evelina. 

Efter ett tag så cyklade vi hem för att beställa hem lite grejer. Kan visa dem när de kommer :) och sen bar det av till stan igen. Crousing och artister var det som väntade. Jag och Hanna möte upp Robin och var och kollade på bilutställningen och det fanns många fina. Sedan var vi och fikade och såg 100år av hår. KUL! att se Jenny gå model:D SJUKT fin var du!!<3 Sen åkte jag Robin och hanna och robin runt i Robins buick :) Super kul var det!! :D Sen träffa va Chrisse och Sanne och Elle och Malin. Efter ett tag så for vi hem till Malin för att grilla. 
Det kom och gick en massa folk och vih 4 tiden gick jag och Malin och sov :)

Lördag 
Jag och Malin åt frukost utomhus och sen började vi gå hem till mig. Där städade jag mitt rum och så inväntade jag att Robin skulle komma. Vi såg Black swan , filmen som man antingen hatar eller älskar. Kan inte bestämma mig men jag tyckte den var ganska bra. Bara för att jag älskar lite tänkar filmer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0