You<3

Då var det sommarlov, det kännas konstigt att inte behöva plugga något och kunna göra vad du vill. Ända tills man börjar jobba. Men det kommer bli kul att göra något annat också än att bara hänga. Och det är juh skönt att man tjänar pengar på det också :P

Avslutningen är avklarad och vilket väder det var! (Y) även gårdagen var helt toppen! :D Gårdagen bestod av att fara till bjumis där vi badade och solade. Sen for jag en sväng till robin. En sjukt bra start på sommar lovet. Och idag är det inte lika bra väder vilket gör att jag ska köpa ett sommarlovs gymkort på nova.

Så vid 8 tiden ska jag och elle och gyma :D Skönt att komma igång med träningen igen!! :) men nu ska jag städa upp i mitt rum innan det börjar se förjävligt ut!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0