Man down

Ikväll har jag spelat basket med Sanne, Chrisse, Rami och Bea. De var kul att lira lite. Sen hade vi häng hos sanne. Kan inte bestämma mig över imorgon. Hur jag ska göra!! Ska man stan på kulturnatta? eller ska man fara till haparanda och shoppa lite nya träningskläder och lite sommarkläder? :O Är i behov av det men samtidigt vill man juh inte missa när det väl händer något i kalix! :P Får helt enkelt gå up tidigt imorgon och se vad som händer!


Med dena bild som är elles förövrigt säger jag Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: eleanor Wärskog

sv: jag glömde dig inte alls!! hade dig inte på någon bild bara :((

2011-06-18 @ 21:37:49
URL: http://eleanorwarskog.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0