Dance with somebody

Hejhej, Idag har jag cyklat till sjukhuset och skrivit på papprena uti sommar jobbet. Känns bra att ha fått gjort det. Och längtar tills jag börjar den 14/7. Se n har jag fixat klart låtarna till bröllopet efter många timmar av velande är alla översatta till usbn. Och sen har jag även packat ner allt som jag behöver  till imorgon när jag och Malin far till Luleå. Till syster för att sova en natt innan bröllopet och sen sover vi där under bröllopet och kommer hem någon gång efter bröllopet. Kommer bli sjukt kul. Jag ska knäppa massa foton. Och kanske till och med lägger up några fina bilder.

Vilken sekund som helst kommer min bror in genom dörren med sin flickvän Katja. Kommer bli kul att sitta och snacka lite innan vi går och lägger oss. Börjar redan bli trött efter denna dag..


En fin bild på Robin sen avslutningen.
Älskar den här bilden med robin i profil och solen i bakgrunden.
och när den har så varma färger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0