Jag har vunnit!


Jag är sjukt glad just nu!
Jag vaknade av att en kvinna ringde till mig, och jag var juh så klart i nattmössan :) Men tillsut förstod vi varandra. Och hon berättade att jag hade vunnit att komma till The studio och vara modell för en dag med tre till vänner. Så det ska bli kul att ta en dags tripp till umeå med några söta. Var just och kollade in deras hemsida och de är juh sjukt duktiga. Man får make up styling och även hår.

Även så läste jag igår att bigbrother Martin och Simon ska komma till kalix? say what. De är juh stört sköna. Så de kommer lätt vara värt att fara en sväng till nyöppningen och kolla in det på Onsdag. Martin är juh även sjukt snygg!:)


Kommentarer
Postat av: eleanor

Grattis gumman!! :D

2011-07-08 @ 13:33:13
URL: http://eleanorwarskog.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0