första skoldagen efter lovet

Inatt sov jag och malin inte många timmar kan jag lungt säga. Det är så svårt att vända tillbacka dygnet men det värsta är att jag har inte varit trött.. Hm? Vad händer med mig? :S Men men Träning idag och med mikis och allt så kommer vara slut ikväll! vilket kommer göra att man somnar tidigt :D Skönt! Imorgon blir det engelska, idrott och kemi. OCH sen slutar vi tidigt! :D SÅÅ skönt! :D

Jag och Hanny har kommit fram till vad vi vill göra för projekt arbete :) Och rektorn ska fixa en handledare till oss. Kommer bli sjukt kul att " överleva" ute i naturen. I sommar med hanna :D

Kommentarer
Postat av: Julia

Kan du inte berätta mer om vad ni ska göra för projektarbete? :)

2011-01-12 @ 23:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0